Analiza gier planszowych: czy szczęście czy strategia?
Kiedy tak właściwie posyłamy nasze dziecko do pierwszej klasy szkoły podstawowej, na pewno jesteśmy dumni, że nasze dziecko radzi sobie porządnie w szkole chcemy patrzeć jak się rozwija, w jakich kategoriach są one porządne, jakie przedmioty je interesują. Uczeń podstawówki w klasach od pierwszej do trzeciej szkoły podstawowej w głównej mierze uczy się samych podstaw, innymi słowy pisania, czytania, liczenia, składania wyrazów, sylab, pisania całymi frazami. Na dalszym etapie, inaczej w klasach od czwartej do szóstej są realizowane dalsze plany, jakie już nie są oparte na nauczaniu zintegrowanym. Tu różnica polega na wielu przedmiotach, jakie są wprowadzane w aspekt nauki małego dziecka. Są wyliczone takie przedmioty jak język polski, matematyka, język obcy, geografia, biologia, ANCHOR, nieraz nawet fizyka w późniejszych klasach szkoły fundamentalnej. Religia, wychowanie fizyczne, sztuka są również tymi przedmiotami, jakie mogą kształtować świadomość dziecka, nakierowując go na dobrą drogę. Uczeń podstawówki może w rzeczy samej dużo się nauczyć.
1. Przejrzyj
2. PrzeglÄ…daj
3. Znajdź tutaj
4. Czytaj dalej
Projektowanie gier planszowych: od pomysłu do finalnego produktu.